Exorcist III: Inception of Darkness



Before the famous exorcist Garret Gostfayterom daunting task - he has to save the child from the grip of the insidious demon, and prevent him regain his strength! Can you help Garrett in this evil adventure and defeat the demon?318,72Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Exorcist
Exorcist 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

5 Eylül 2012 08:54

Bakalım bunu da sömürebilecek miyim? :)))

5 Eylül 2012 11:58

teşekkürler sis
süper valla bu da çok sevdiğim serilerden birisi ilk 2 bölümü epeyi keyifli oynamıştım inşallah buda öyledir hemen indirip bir bakalım

5 Eylül 2012 13:12

Oynanmış ve de bitirilmiştir... :)

Bu arada hint (özellikle mağarada) bazen sapıtıyor. Bir sonra yapılması gereken şeyi önceden söylüyor ya da başka yerde yapılması gereken şeyi gösteriyor vs...

(Not: Avira kullananlar dosyayı extract ederken ve oyunu oynarken realtime protection'ı kapatsınlar...)

5 Eylül 2012 13:12

teşekkürlerr..ilk 2 oyunda bayağı zorlanmışız,guideside yokmuş,bakalım bunda durum nedir ?

5 Eylül 2012 13:13

serdar inanmıyorum sana :D

5 Eylül 2012 13:18

Takıntı demiştim... Ara verdiğim zaman oyundan kopuyorum. O yüzden başladığım zaman bitirene kadar oynuyorum :)

Su, guide'a gerek yok hiçbir şekilde. Puzzle'lar zor değil ama vakit alıyor. Bir de mouse'a çok dikkat edin, bazı nesneler kaçabiliyor. Sonra hint ile bulmak tecrübeli oyuncuların moralini bozabilir :)

5 Eylül 2012 13:43

ben başladım ilk 2 ye göre bunda grafik vs daha bir özenilmiş hani sevdiğimiz tarzda guide görmedim sanırım yok ve oyunda zorlayacak gibi :-)
bir duman bulutunun peşinde dolanıp duruyorum şimdilik bakalım hayırlısı ilk 2-3 sahnede sürekli önceki mekana geri dönmeniz gerekiyor valla sanırım map falanda yok epeyi bir dolaşacağız gibi görünüyor
ha unutmadan söyleyeyim belki benim gibi takılan olur diye kampı geçtiğinizde geldiğiniz bataklıkta bir iskelet var bir önceki sahneden aldığınız taşı o iskeletin dişlerinin arasına koyacaksınız o da kemirip size çakmak çıkaracak içinden :-) (sizde o çakmak ve içine yağ doldurduğunuz çaydanlıkla çadıra geri döneceksiniz)
bunun dışında pek takıldığım yer olmadı şimdilik bakalım ilerleyen sahnelerde ne olur bilemiyorum

5 Eylül 2012 13:50

ohooo biz 15 günde oyun yapalım sonra millet 3 saatte bitirsin cık cık cık :D
aa pardon ben yapmıyodum oyunları di mi:))))))))))

5 Eylül 2012 14:11

sistheboss;oyuna guide koymadığın için teşekkürler (alem ne derse desin oyunu yapan sensin arkadaş) :))oyunun guidesinin olmaması adeta oyunu 2 kat daha ilginç hale getiriyor benim bünyede ve severek oynamaya başladık efendim :)

5 Eylül 2012 15:09

benim gibi takılanlara: dürbünlü yerde puzzle'ın açılabilmesi için önce dürbünü A 27 ye getirmek gerekiyormuş! ( çok uğraştımda yaşlanıyoruz tabii)

su
5 Eylül 2012 15:59

bir yer daha var,mezarlık,sağda bir heykel,elindeki plakette şekilleri doğru yapmak lazım.hah işte orda defterinize bakın anacıım benim gibi hepsini aynı şekil yapmaya uğraşmayın :)

5 Eylül 2012 16:57

Sayın arkadaşlar beni beklemediğiniz için sizleri şiddetle ve esefle kınıyorum, hatta kınadım, serdar beye de bişicikler demiyorum, http://hiddenobject.blogspot.com'undan bulsun inşallahhhh...

5 Eylül 2012 21:40

Fekat niçün öyle diyorsunuz sevgili Meraklıturşucu? Kırıyorsunuz beni :) Bu arada burayı yeni keşfetmedim, senelerdir tüm oyunları sömürdüm :) Sadece ilk kez yorum yazdım.

* Not: Oyunda takılanlara yardımcı olunur itina ile...

5 Eylül 2012 21:48

öncelikle ellerin kolların dert görmesin sis bence de süper oyun yapmışsın gene :-B
2. side sayın meraklı hanım siz hiç konuşmayın oyun sömürme konusunda biz su'yla seni az kınamadık hatırlarsan :-D

5 Eylül 2012 22:16

aklıma gelmişken yazyım kesin benim gibi takılan olur diye düşünüyorum su nun 2 yorum üstte bahsettiği o mezarlıkta mezar taşını kaldırmanız da gerekiyor (hint sürekli lever falan gibi söylese de siz inanmayın) daha önceden bulduğunuz bir tüfek var onunla açılacak o mezar taşı bu tip sahnelerde diğer oyunlarda genelde elimizde bir crowbar olurdu bende o zihniyet deli gibi arandım durdum keşfetmeden önce :-)

2. bir yerde çadırın diğer kısmından geçtiğiniz köprü kapısı var o kapının kilit demirlerini de elinizdeki konserve açacağı ile keseceksiniz aklınızda olsun

5 Eylül 2012 22:32

ya işte hem ev hem iş arada oyun yapınca böyle mantıksız tutarsız şeylerim oluyor arkadaşlar. neymiş demiri konserve açacağıyla kestirmişim size. cık cık hiç olcak iş mi :DDDD

gerçi biz oda oyunlarından epey alışkınız buzdolabından çekiç,pastaların içinden tornavida çıkarmaya. onun da etkisi var biraz:D

(şebnemcim şaka bu belirteyim)

5 Eylül 2012 22:33

bu arada farkındasınız di mi,artık zor oyun yok!!! guide olmayan oyun bile o kadar kolay geliyor ki yorumlarda geyik çeviriyoruz. nerde efem bi 394 yorumla çözülen green moon nerde ha:)

5 Eylül 2012 23:09

bu oyunda diğer oyunlardaki mantığı aramayın arkadaşlar.sisin dediği gibi koskoca demir kapıyı dandirik konserve açacağıyla açtık,o yetmedi dev gibin bi canavarıda gözüne limon sıkarak hallettik :)

5 Eylül 2012 23:20

ps1:hintlere güvenmeyin-bir yerde işlem bitse bile hala aktif kalabiliyor-bazı objeler bende yerlerine konmadı,oyunu açıp kapadım-cursor abiyi hos sahnelerinde bile yavaş gezdirin
ps2:oyun çok kısa,patron bu sefer resmne oyunu şişirmiş! bide tabi çok sık yaptığı için hayal gücünde sıkıntıya düşüp bize limonla canavar falan öldürttü bilemiyorum bence biraz dinlenip angelica mı nedir o oyunu sonraya bırakmalı...

6 Eylül 2012 00:31

ama gerçekten de kabul etmelisin ki sisciğim sen bu oyunda jübileyi limonla yapmışsın yani :-D
bundan sonra ki oyunları merakla bekler oldum..gerçi keşke bu 3. bölüme de diğer ilk 2 de yaptığın gibi hos sahnelerini azcık nesne parçası bulmalı yapsaydın ben onları daha bir seviyorum (bak sonra ki oyun için aklında olsun lütfen)

6 Eylül 2012 07:34

Şaka maka hakket bu kez acık zırva oyun etmişin(!) siscim :P yuh dedim ben de limonu sıkarken o koca göze :D oyunda hintler az kafayı yiyik durumda ayrıcana, o lahit yanındaki şeytan heykelindeki işi çoktaaan bitirmeme rağmen habire ısrarla onu göstermesini de esefle kınıyorum :D sn serdar bey sömürmenin kitabını yazmayı düşündünüz mü hiç??? ama öyle böyle oynadık bitti, sağolasın siscum :)

Adsız
8 Eylül 2012 00:47

bi türlü yerine koyamıyorum objeleri arkadaşlar :(

8 Eylül 2012 10:35

aman ya antiviri cırlıyo diye kapadık. eccik oynadık egze hata verdi kapatılması gereküyo dedi hazret. oynuyamadım yani. acaba yeniden mi indirip kursam kararsız kaldım..

8 Eylül 2012 12:07

oyunda bug mu var atıyo daha ilk bölümde

16 Eylül 2012 18:11

kırmızı kırıstalleri yerine koydum acılmadı bana yardımcı olurmusunuz lutfen

16 Eylül 2012 18:12

7 tane kırmızı kırıstali sutun direklere koydum acılmıyor lutfen

17 Eylül 2012 11:19

la oynuyanlar hekkoya yardım etsenize...

17 Eylül 2012 14:39

yaf bozo ben reset edeli çok oldu hafızadan oyunu, yardım etmeye kalksam bişey anımsamıyorum ki...

18 Eylül 2012 19:38

oyunu oynayan arkadaşlar lutfen uyun takıldı acılmıyor

23 Eylül 2012 22:28

yardım edin nasıl geçtiniz son bölümü bana acil yardım.... takıldım geçemiyorum bütün kristaller tamam sonrası kaldım napcam biri bişey yazsın delircemmm

Adsız
4 Ekim 2012 19:20

berbat bir oyun hiç bu kadarını görmemiştim

5 Ekim 2012 08:58

bu derece aşırı realist ve lafını esirgemeyen bi adsızı ilk kez gördüm :DDDD

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template